
Reklamacje
KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI:
![]() |
|
![]() |
Napisz do nas: reklamacje@shop-dent.pl |
![]() |
Adres wysyłki reklamowanego towaru: ul. Jana Kazimierza 25b, lokal U3, 01-248 Warszawa. |
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ KROK PO KROKU?
Możesz skorzystać z gwarancji bezpośrednio u producenta/dystrybutora lub złożyć reklamację u sprzedawcy. Jeżeli chcesz zwrócić towar, a nie złożyć reklamację, przejdź do zakładki: Zwroty.
|
GWARANCJA Swoją reklamację możesz wysłać bezpośrednio do producenta sprzętu – to najszybszy sposób. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz poniżej. |
|
REKLAMACJA U SPRZEDAWCY Jeżeli chcesz złożyć reklamację u sprzedawcy (z tytułu niezgodności towaru z umową), skorzystaj ze ścieżki opisanej poniżej. |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Zapraszamy do skorzystania z naszego gotowego formularza reklamacyjnego. | Zapakuj sprzęt razem z ładowarką, formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Końcówki i oryginalne opakowanie nie są konieczne. | Wyślij paczkę do nas na adres: Jana Kazimierza 25b, lokal U3 01-248 Warszawa. Może też zostawić reklamację w naszym punkcie sprzedaży. Uwaga! Klikając, zostaniesz przekierowany na stronę klienta detalicznego! | Na zgłoszenie odpowiemy w ciągu 7 dni od momentu otrzymania paczki. |