Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI:  

Zadzwoń pod numer:
22 112 38 18 (pon.-pt. 10-16)

Napisz do nas:
reklamacje@shop-dent.pl

Adres: ul. Jana Kazimierza 25b, lokal U3, 01-248 Warszawa.

Zadzwoń pod numer:
22 112 38 18 (pon.-pt. 10-16)

Napisz do nas:
reklamacje@shop-dent.pl

Adres: ul. Jana Kazimierza 25b, lokal U3, 01-248 Warszawa.



JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ KROK PO KROKU?  

 

➜ GWARANCJA

Swoją reklamację możesz wysłać bezpośrednio do producenta sprzętu – to najszybszy sposób. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz poniżej.

 


➜ REKLAMACJA U SPRZEDAWCY

Jeżeli chcesz złożyć reklamację u sprzedawcy, skorzystaj ze ścieżki opisanej poniżej. Towar musi być zakupiony w naszym sklepie. 
Reklamację złożysz wysyłkowo lub osobiście w punkcie sprzedaży. Pamiętaj, że ten sposób może być dłuższy niż reklamacja bezpośrednio u producenta.



 

1. Wydrukuj i wypełnij: formularz reklamacyjny.

 

2. Zapakuj sprzęt razem z ładowarką, formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu. (Nie pakuj końcowek!)

 

3. Wyślij paczkę do nas na adres: Jana Kazimierza 25b, lokal U3 01-248 Warszawa. Możesz też zostawić reklamację w naszym punkcie sprzedaży.

 

4. Na zgłoszenie odpowiemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.

 

DO POBRANIA:  

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel